Certificate recunoscute la nivel european
Înveți de la cei mai buni formatori și invitați
Sistem inovativ de educație nonformală
Personalizat programului tău
Cursurile organizate de SMIS TRAINING EXPERTS & CONSULTANTS sunt acreditate de Ministerul Muncii și Ministerul Educației prin Autoritatea Națională pentru Calificări, certificatele de absolvire fiind recunoscute la nivel național și european. Experiență de 10 ani în domeniul formării profesionale a adulților. Echipa SmisTraining® este una dintre cele mai experimentate din țară. SmisTraining® este un nou concept dezvoltat de experții FORMAREPLUS® companie specializată în formarea B2B cu peste 4.500 de absolvenți în perioada 2011-2021. Proiectul SmisTraining își propune organizarea cursurilor de formare profesională într-un cadru ultra-modern pentru un număr mic de participanți (maxim 14 participanți / grupă) - accentul fiind pus pe calitatea informațiilor oferite și experiența celor peste 20 de trainer & speakeri invitați.
Atunci când participi la un curs, unul sau doi formatori susțin sesiunile de formare. La SmisTraining® suntem de părere că fiecare modul de curs trebuie susținut de cei mai buni oameni în domeniu. Astfel, participând la cursurile noastre ai acces la un număr de minim 10 traineri / curs și invitați speciali de excepție care îți vor împărtăși din experiența vastă.
Octavia Adam
Managing partner - Smis®
Doctorandă în științe politice în cadrul SNSPA. Principalele interese sunt evaluarea și implementarea programelor și proiectelor cu fonduri europene. Octavia deține o vastă experință în scriere și implementare proiecte finanțate prin POCU și POCA, este trainer acreditat, manager de proiect și evaluator de proiecte acreditat. În prezent acitvează ca expert în numeroase proiecte de anvergură.
Simina Dănilă
Managing partner - Smis®
A urmat un masterat în evaluarea de programe și politici publice și a fost expert evaluator în cadrul unor proiecte la nivel european și național. În prezent, este doctorandă în știinte politice, cercetător și autor al unor articole în domeniul evaluării proiectelor. Simina este expert în scrierea și implementarea de proiecte finanțate prin POCU și POCA, expert achiziții publice și responsabil cu protecția datelor cu caracter personal certficat. Simina este formator acreditat și manager de proiect.
Alexandru Picioruș
CEO - Smis Group®
Cu o experiență de peste 10 ani în antreprenoriat și management, Alex reușește să imbine perfect pasiunea pentru grafică & design și cunoștințele acumulate în scrierea și implementarea de proiecte cu finanțare europeană, rezultatul fiind platforma Smis® unde este co-fondator alături de Cătălin Iamandei. Alex este expert Adobe CS, Microsoft și Autodesk. Începând cu anul 2011 conduce FORMAREPLUS, centru de formare acreditat, cu peste 4500 de absolvenți. Alex este licențiat in management comercial și certificat - "Evaluation and Quality Assurance in education and training" – IDEC Greece. Organizează training-uri în calitate de formator acreditat începând cu anul 2010 și este certificat ca Manager de proiect, Expert achiziții, Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene, Evaluator competente profesionale, Manager al sistemelor de management al calității, Evaluator proiecte și Antreprenor în economia socială. Alex este specialist in marketing și vânzări.
Valentin Dimon
Președinte Corpul Experților în Accesarea Fondurilor Structurale și de Coeziune Europene
Deține o experiență de peste 10 ani în management de proiect. Este certificat ca Expert accesare fonduri structurale și de coeziune europene, Manager proiect, Evaluator proiecte, Fomator și Evaluator de competențe pentru aceste specializări. Valentin este președinte al Corpului Experților în Accesarea Fondurilor Structurale și de Coeziune Europene (CEAFSCE) și a implementat / implementează proiecte cu finanțare europeană în calitate de manager proiect (solicitant) cu o valoare de peste 40 milioane €.
Alina Ungurianu
Expert consultant în accesarea fondurilor europene, antreprenor
După ce a obținut MBA-ul cu specializare Marketing, la Zicklin School of Business (New York – USA ) Alina a intrat în lumea consultanței pentru a-și explora pasiunea pentru idei noi, proiecte și inovație. În prezent, deține o companie si brandul WiseMoney, unde alături de echipa ei se concentrează pe o gamă largă de proiecte de la 1 la 101% adica de la concept la profit. Alina și-a petrecut ultimii 20 de ani învățând tot ce este de știut despre demararea și dezvoltarea afacerilor și ne promite că va petrece următorii 20 făcând același lucru. A ocupat o serie de roluri, de la angajat primar, la top management și antreprenor, pe 3 continente. Cu o experiență practică vastă atât în companii de produse cât și de servicii, Alina este un expert în furnizarea de soluții personalizate, elastice si adaptabile schimbarilor permanente cât și best practices design.
Ștefan Popa
Trainer
Ștefan este expert în modelări financiare și analiză de business pentru proiecte de investiții finanțabile prin diverse fonduri nerambursabile cu o experiență de peste 16 ani. Ștefan a lucrat în peste 500 de proiecte din domeniul Agro-food, finanțate prin PNDR. Proiectele acoperă toate tipurile de investiții rurale în ferme vegetale și zootehnice, pomicultură, procesare primară și secundară, depozitări, activități nonagricole rurale, turism și divertisment. Ștefan are o experiență extinsă și pentru programele POS, POR, GBER, HG807 și proiecte de investiții private. La SmisTraining, Ștefan îți explică care sunt procedurile de întocmire și prezentare a analizelor financiare și economice pentru mai multe tipuri de proiecte, cu prezentarea modului de întocmire a bugetelor, devizelor, prognozelor pentru venituri și cheltuieli, bilanțuri, conturi de profit și pierdere și constituirea fluxurilor de numerar previzionate și calculul diverșilor indicatori financiari.
Carmen Prodan
Expert formator Ability Development
Carmen lucrează în domeniul formării de mai bine de 26 de ani și are o experiență de peste 20 de ani în management. Carmen este unul dintre primii specialiști în formare din România și este renumită pentru că și-a împărtășit experiența, pasiunea și entuziasmul în fiecare curs pe care l-a susținut. În 1999 a participat la cursul Train the Trainers susținut de Nick Baldock, unul dintre cei mai cunoscuți traineri din Marea Britanie, care a devenit mentorul ei. Carmen organizează și oferă programe complexe și integrate de formare pentru diferite tipuri de antreprenori. Fie că sunt tineri la început de carieră, manageri sau viitori manageri, echipe de execuție, echipe de proiect, toți profesioniștii trebuie să fie permanent conectați la mediul de afaceri dinamic, la noutățile și prioritățile decizionale care se desfășoară într-un ritm amețitor. Scopul programelor de formare este de a dezvolta teme și instrumente practice perfect adaptate specificului și nevoilor de formare ale fiecărui participant la curs. Cursurile susținute de Carmen se bazează pe mulți ani de studiu și experiență și cuprind numeroase exerciții practice, filme demonstrative si teste psihometrice. Atmosfera pozitiva si relaxata sunt cateva dintre elementele care fac ca sesiunile cu Carmen să fie memorabile. Carmen este Specialist al Comisiei de Autorizare a Municipiului București-România.
(speaker)Marius Micu
Secretar de Stat în cadrul Ministerului Agriculturii si Dezvoltării Rurale
Sef. lucr. Dr. Marius Mihai Micu, în prezent, ocupă funcția de Secretar de Stat în cadrul Ministerului Agriculturii si Dezvoltării Rurale. De asemenea, acesta este Prodecan al Facultății de Management și Dezvoltare Rurală din cadrul Universității de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București. Totodată, acesta a ocupat funcții precum: Președinte al Asociației Naționale a Tinerilor Producători Agricoli din Romania și Vicepreședinte al Federației Naționale a Producătorilor din Agricultură, Industrie Alimentară și Servicii Conexe din România - PRO AGRO.
(speaker)Adrian Dragomir
CEO & fondator Termene.ro
Adrian Dragomir, fondatorul platformei Termene, este invitat special în cadrul Smis Training® din poziția de antreprenor coordonator al unui proiect european în valoare de 5 milioane de euro. Adrian este Business Consultant și partener TBF, TechAngels Romania. Adrian îți va povesti despre mediul antreprenorial atât din perspectiva unui antreprenor de succes dar și în calitate de beneficiar al unui proiect cu finanțare nerambursabilă.
(speaker)Daniel Urîtu
Președinte executiv PTIR
Daniel este antreprenor și președinte executiv al Patronatului Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR). Acesta a inființat prima afacere încă din timpul facultății, iar in ultimii 8 ani a implementat mai multe proiecte cu finanțări nerambursabile. În prezent este manager al unui proiect în valoare de 2 milioane euro prin care vor fi acordate 22 de finanțări a câte 60.000 euro fiecare, pentru studenți care vor să demareze o afacere. Daniel îți va prezenta principalele tips & tricks pentru accesarea unei finanțări nerambursabile, precum și de ce este important pentru un antreprenor să faca parte dintr-o comunitate de antreprenori.
(speaker)Ilie Pană
Antreprenor - beneficiar de finanțări europene
Ilie Pană este poate cel mai carismatic antreprenor din Romania. Ilie a înființat compania românească Laboratorul de Şosete cofinanțată din fonduri europene. Este urmărit de către peste 90.000 de oameni în mediul social și în 2021 a lansat Farmacia de Detergent, la finele anului bifând o cifră de afaceri de 2.000.000 €. Ilie nu îți va povesti din cărți și nu îți va preda lecții de business, este un om normal la fel ca și voi care a Visat și a Lucrat pentru a transforma Visele sale în realitate, înțelegând ce trebuie făcut pe parcurs.
(speaker)Răzvan Gălățan
Director Operațional Goodwill Consulting
Răzvan este expert în consultanță pentru accesare fonduri nerambursabile și ocupă funcția de director operațional la cea mai mare firma de profil din România – Goodwill Consulting. Răzvan o să îți povestească drumul său de la poziția de consultant junior ocupată în 2016 la funcția de conducere pe care o ocupă în prezent. O să iți ofere perspectiva lui în elaborarea și implementarea unui număr mare de proiecte pe majoritatea programelor operaționale existente în perioada 2014-2020. De asemenea, o să iți povestească cum se coordonează o companie de consultanță cu peste 2000 de proiecte de succes prin care s-au atras peste 300 milioane euro pentru antreprenorii din Romania. În anul 2021 compania a lansat conceptul Goodwill Academy – un curs interactiv prin care sunt formați viitorii angajați ai companiei.
(speaker)Camil Moldoveanu
Antreprenor - beneficiar de finanțări europene
Camil Moldoveanu este pasionat de antreprenoriat. Încă din facultate a pornit prima companie, Connsys.ro care oferta Securitate și Support IT. Pe lângă această companie, Camil este implicat în alte 3 proiecte (reflex.help, Fruteria.ro, Absoluto.ro). Camil îți va povesti despre experiența sa în accesarea de grant-uri în valoare de peste 300.000 € și cum a reușit să obțină finanțări de la investitori privați de 1.500.000 €
(speaker)Viorel Ghețe
Managing Partner at BPI Group
Viorel Ghețe este Managing Partner de peste 22 de ani al BPI Group Romania. Având o experienţă bogată în conceperea şi implementarea strategiilor de management al resurselor umane, acesta oferă consultanţă în managementul schimbării, restructurare şi gestiunea carierelor manageriale. De asemenea, aria de expertiză cuprinde și accesarea de fonduri nerambursabile și managementul de proiect, BPI Group fiin implicat în numeroase proiecte cu finanțare europeană.
(speaker)Călin Seprodi
Project Manager fonduri UE
Călin este expert al Network One Distribution - liderul pieței de distribuție electro-IT din România. În 2020, cifra de afaceri NOD a ajuns la 361 milioane de euro, în creștere cu 28% față de anul anterior. În calitate de manager de proiect - divizie fonduri europene, Călin este expert în procese de digitalizare. Alături de o echipă de peste 400 de colegi, Călin îți va prezenta soluții de digitalizare adaptate proiectului tău. Echipa NOD a dezvoltat conceptul NOD Academy - un program de colaborare ce reunește și promovează oameni și resurse specializate, cu scopul dezvoltării digitalizării.
(speaker)Ciprian Aber
Business Solutions Manager
Experții în soluții pentru transformarea digitală sunt aici. Ciprian îți prezintă componenta de digitalizare, componentă obligatorie în aproape toate proiectele cu finanțare europeană în perioada 2021-2030. Indiferent de industria în care îți desfășori activitatea, tehnologia îți asigură premisele unei dezvoltări durabile și sănătoase a afacerii pe care o conduci, într-o eră în care digitalizarea reprezintă viitorul. Selecția soluţiilor optime, personalizarea și implementarea acestora de către specialiști cu experiență în domeniu te pot ajuta să depăşești provocările din business, să stimulezi productivitatea şi să reduci costurile.
Înscrie-te să aflii primul când lansăm Smis Training
Preînscriere (te rugăm să completezi toate informațiile de mai jos)